e-Dokumenty

BLIK w aplikacji Nasz Bank

BLIK w aplikacji Nasz Bank

Płatność BLIK – Usługa płatności mobilnych dostępnych w Aplikacji mobilnej Nasz Bank/BS Więcbork Mobile.

BLIK-iem wypłacisz środki z bankomatu, dokonasz transakcji w terminalu płatniczym oraz w internecie.

Gdzie użyć BLIKA?

Zapłacisz w internecie, w sklepie, wypłacisz pieniądze z oznaczonych bankomatów, dokonasz opłaty w ulicznych parkomatach, rozliczysz się za usługi z administracją publiczną, kupisz bilety do kina itp. Od kwietnia 2022 r. Klienci BS Więcbork mają także możliwość przelewów na telefon BLIK – Sprawdź!

 

Gdzie znajdę BLIKA?

W aplikacji mobilnej Nasz Bank/BS Więcbork Mobile, która jest dostępna dla smartfonów z systemem Android i iOS. Możesz ją pobrać w sklepie Google Play i App Store na swoim smartfonie.

Jak korzystać z BLIKA?

W bankomacie lub na stronie sklepu internetowego wybierz BLIK. Płatność zrealizujesz wpisując jednorazowy, sześciocyfrowy kod wygenerowany w swojej aplikacji, następnie zatwierdź go na smartfonie. Tak samo zrób w sklepie stacjonarnym – potwierdź sprzedawcy, że płacisz BLIKIEM.

Jak płacić BLIKIEM w internecie?

1. Wybierz ,,Płatność BLIK”.

2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji Nasz Bank/BS Więcbork Mobile.

3. Wpisz kod na stronie internetowej.

4. Potwierdź płatność w swoim smartfonie.

Jak płacić BLIKIEM w sklepie?

1. Poinformuj sprzedawcę: płacę BLIKIEM!

2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji Nasz Bank/BS Więcbork Mobile.

3. Wpis kod na terminalu.

4. Potwierdź płatność w aplikacji Nasz Bank/BS Więcbork Mobile.

Jak wypłacać BLIKIEM w bankomacie?

1. Sprawdź czy bankomat akceptuje wypłatę BLIK.

2. Wybierz opcję wypłaty BLIK.

3. Wybierz kwotę wypłaty.

4. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji Nasz Bank/BS Więcbork Mobile i wpisz go w bankomacie.

5. Potwierdź płatność w aplikacji Nasz Bank/BS Więcbork Mobile.

Jak wykonać przelew na telefon BLIK?

1. Wybierz przelew na telefon BLIK, a następnie wybierz odbiorcę lub wpisz numer telefonu i kliknij DALEJ.

2. Kontakty oznaczone BLIK mogą odbierać przelewy na telefon BLIK.

3. Sprawdź dane przelewu. Wybierz WYKONAJ i podaj e-PIN i ZATWIERDŹ.

4. Dyspozycja przelewu została przyjęta do realizacji.

 

 

Pamiętaj o bezpieczeństwie, zabezpiecz swój smartfon przed kradzieżą i nieuprawnionym dostępem!

Bądź na bieżąco, śledź profil Banku na facebooku: /bswiecborkPL/.

Formularz kontaktowy

    * pola wymagane

    Wyrażam zgodę na:

    przetwarzanie danych przez Bank.

    marketing elektroniczny i telefoniczny Banku.

    Sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych na potrzeby promocji i marketingu.

    Administratorem danych osobowych jest Bank Spółdzielczy w Więcborku. Zapoznaj się z pełną informacją o przetwarzaniu danych osobowych.

    Strona internetowa Banku SGB wykorzystuje pliki cookie zapisywane w pamięci przeglądarki internetowej. Szczegółowe informacje dostępne są tutaj więcej informacji

    The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

    Close