Uwaga na próby wyłudzenia poufnych danych przez telefon.
UWAGA: Zauważyliśmy dziś próby wyłudzenia danych Klientów przez osoby podszywające się pod numer tel. (022) 515-31-50 służący do zastrzegania kart! Z tego numeru nikt nie powinien do Państwa dzwonić, służy on jedynie zastrzeganiu kart!
Ponownie ostrzegamy przed przestępcami podającymi się za pracowników banku. Osoby te przez telefon wyłudzają poufne dane dotyczące haseł, kodów PIN/SMS.
Przypominamy, że pracownik Banku podczas rozmowy telefonicznej nigdy nie poprosi Cię o podanie haseł dostępu, kodów PIN/SMS lub innych danych pozwalających na dokonanie transakcji. Pracownik Banku nigdy nie poprosi o zainstalowanie żadnego oprogramowania z linku znajdującego się w wiadomości przesłanej e-mailem lub sms’em!
Pamiętaj! nie podawaj nigdy przez telefon nadmiarowych informacji, nie zdradzaj szczegółów swoich transakcji. Jeżeli masz wątpliwości – skontaktuj się osobiście z placówką Banku lub zadzwoń do nas na znany Tobie numer telefonu (koniecznie wybierz numer ręcznie, najlepiej korzystając z innego urządzenia).
Bądź na bieżąco, śledź profil Banku na facebooku: /bswiecborkPL/.