e-Dokumenty

Dobry Start 300+

Dobry Start 300+ edycja 2021/2022

Wniosek o 300 zł na dziecko możesz złożyć w naszej bankowości internetowej. Możesz to zrobić w dogodnym dla Ciebie miejscu i czasie.

Jak złożyć wniosek:

Aby złożyć wniosek w programie ,,Dobry start” 300+ musisz mieć dostęp do naszej bankowości internetowej. Otrzymasz go po otwarciu rachunku w naszym banku.

  • Przygotuj się

Zanim zaczniesz, zbierz niezbędne informacje i dokumenty. Wypełnianie wniosku, w zależności od stopnia skomplikowania, może Ci zająć od 10 do 30 minut.

  • Wypełnij formularz

Po jego wysłaniu przekażemy go do rządowego systemu emp@tia. Otrzymasz również potwierdzenie odbioru.

  • Czekaj na decyzję

Wniosek zostanie rozpatrzony przez właściwy organ. Od niego otrzymasz informację o przyznaniu świadczenia.

  • Korzystaj z pieniędzy

Środki otrzymasz bezpośrednio na konto, dzięki czemu będziesz mógł nimi elastycznie zarządzać 24 godziny na dobę.

Jak złożyć wniosek przez internet:

1. Po zalogowaniu się na swoje konto należy kliknąć w ikonę “Świadczenia”, która znajduje się na pasku menu po lewej stronie.

2. Po kliknięciu na ikonę i wybraniu rachunku do wypłaty świadczenia, wskazujemy opcję Złóż wniosek Dobry start.

 

3. Akceptujemy oświadczenie o zapoznaniu się z informacją dotyczącą składania wniosków o świadczenie w Programie Dobry Start 300+ oraz wypełniamy niezbędne dane do złożenia wniosku.

Bank nie dokonuje weryfikacji formalnej i merytorycznej danych podanych we wniosku oraz załączników i nie posiada informacji dotyczących dalszej obsługi wniosku przez wybrany organ prowadzący w gminie, po tym jak wniosek zostanie do niego przekazany.

Termin składania wniosków 300 plus upływa w dniu 30 listopada. Świadczenia mają zostać wypłacane w ciągu 2 miesięcy od dnia złożenia wniosku z prawidłowymi dokumentami, nie później niż do 30 września danego roku.

Od 1 lipca br., zgodnie z wprowadzonymi zmianami do programu “Dobry start” zmienią się zasady naboru wniosków o przyznanie świadczenia dobry start.

Począwszy od najbliższego roku szkolnego 2021/2022, świadczenie dobry start będzie przyznawał i wypłacał Zakład Ubezpieczeń Społecznych – w miejsce gminnych i powiatowych organów właściwych – zapewniając w pełni zautomatyzowany proces obsługi programu “Dobry start”.

Według nowych zasad, wnioski o świadczenie dobry start będzie można składać do ZUS tylko drogą elektroniczną, a wypłata przyznanego świadczenia będzie odbywać się wyłącznie w formie bezgotówkowej, na wskazane konto bankowe.

Formularz kontaktowy

    * pola wymagane

    Wyrażam zgodę na:

    przetwarzanie danych przez Bank.

    marketing elektroniczny i telefoniczny Banku.

    Sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych na potrzeby promocji i marketingu.

    Administratorem danych osobowych jest Bank Spółdzielczy w Więcborku. Zapoznaj się z pełną informacją o przetwarzaniu danych osobowych.

    Strona internetowa Banku SGB wykorzystuje pliki cookie zapisywane w pamięci przeglądarki internetowej. Szczegółowe informacje dostępne są tutaj więcej informacji

    The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

    Close